Wednesday, April 28, 2010

Adakalanya,berkhayal dapat membahagiakan seseorang walaupun sekadar angan-angan kosong tetapi kena ada limit..jangan sampai terkandas,sudah..
Macam aku misalnya,tipu lah kiranya aku tidak pernah berkhayal memikirkan sesuatu yang indah..tapi aku percaya,adakalanya daripada angan-angan menjadikan seseorang itu berjaya..but of course kena seiring dengan usaha dari pelbagai aspek...kalau angan angan je lebih tapi takde usaha,you are nothing!

what happen to u?
what happen to u?hari-hari aku dengan soalan yang sama..kenapa nak tau?aku rasa bukan aku sorang je yang selalu diajukan soalan yang sama,tp majoriti kan..tapi by being nice,the best answers gonna be "nothing,i'm fine"..haha..skema je kan..well,i have right to say..terpulanglah pada individu yang bertanyakan soalan itu kan..nanti kalau aku jawab, "how do i look?did i looked sad?"..nanti panjang lebar pulak soalan yang diajukan..

By the way,lately ni,kondisi kesihatan aku agak tidak menentu..migrain,flu dan macam macam lagi..tapi,aku malas nak layan sangat penyakit ni..karang bila dilayan,mengada-ngada pulak dia..


No comments:

Post a Comment