Saturday, November 10, 2012

Salam..
Agak bersawang blog aku sebab lama tak update..yelah,mana tak nya..kebelakangan ini aku agak kebizian sedikit..aktiviti penuh je...tak sempat nak jenguk dan tulis apa apa kat dalam blog ni..

oh ya,dah 2 bulan lebih aku broke up..mula mula dulu memang agak sukar untuk aku terima kenyataan ni tapi now,alhamdulilah..lagipun jawapan yang aku cari selama ni dah terjawab..n now im okay..buat apa nak sedih2 kan..tak rugi apa pun kalau nak happy...im happy with my life now..without commitment is better..

now aku hanya perlu fokus pada career aku..aku kerja untuk duit..dan duit yang dapat dari hasil titik peluh sendiri buatkan aku happy...happy adalah ubat terbaik bukan..so,dengan tiada apa apa komitmen,aku bebas dgn kehidupan aku..aku boleh merantau dan memilih jalan ku sendiri..tiada siapa yang akan menghalang aku...thats life..adakalanya aku perlu memilih jalan ku sendiri..