Friday, February 12, 2010

Kembali semula setelah lama menyepi dari bidang modeling..walaupun agak pelik,itulah hakikatnya..sememangnya aku teruja dengan tugas ini kerana walaupun pasaran disini agak terhad tetapi bagi aku,selagi mereka memerlukan khidmat aku,aku sedia berjuang..

Bermain didepan kamera sememangnya bukan sesuatu yang mudah..adakalanya apa yang kita gayakan pada lensa photographer tidak menepati citarasa..sememangnya pada waktu itu,masa yang paling cemas buat sang model kerana untuk memuaskan hati mereka,tidak sampai ke tahap yang mereka inginkan..

walau bagaimana pun,aku bersedia di tengking dan dimarah asalkan hasil yang diinginkan mencapai tahap kepuasan mereka..

So far,untuk photoshot,aku ada 3 hari yang berlainan utk dihadiri iaitu Sabtu,Ahad dan Isnin..sememangnya aku teruja walaupun agak penat!!!

No comments:

Post a Comment