Sunday, November 13, 2011

Hari ini aku agak sibuk sebab banyak benda yang kena buat..salah satu nya aktiviti harian sebelum menjelangnya final model search dan yang keduanya aku short listed untuk tvc domino's pizza..tp short listed utk datang casting la..masa casting petang tadi,aku memang nervous...yelah aku tak pernah cuba mana mana open casting utk iklan..yang ni pun sbab short listed..kalau tak memang aku tak pergi la..seramai 13 orang yang shortlisted dan aku yang keepat..
Tadi sepanjang casting,memang best..aku cuba fokus dan buat apa yang mereka inginkan..so far,takde masalah..semuanya berjalan dengan lancar...actually walaupun nervous tapi aku buat je apa yang patut tanpa menghiraukan perasaan aku..yelah kalau ikutkan...nak je aku cabut tp bila memikirkan profesionalism,aku sahut..chewah..hahaha...
So,results akan keluar this coming tuesday..dapat tak dapat belakang kira..kalau aku dapat,bagi aku ianya satu bonus tetapi kalau aku tak dapat,of course aku akan anggap benda ni sebagai pengalaman yang berharga..chewah..haha...
Bintulu Model Search,so far aku dah bersedia dari segi mental dan fizikal..mengikut jadual,kesemua finalist akan berkampung di Park City Everly Bintulu selama 5 hari...
Akhir sekali,to all my friends,wish me luck ya..:)