Wednesday, May 13, 2009

Percutian ke Hong Kong..

Salam dari Kepulauan Kowloon..


Dari Hong Hong aku menghapdet blog ini..bukannya Malaysia,tapi Hong Kong ye,perlu diingatkan..bagi yang nak mengata itu ini,aku sarankan,silakan..tapi jawapannya,ADA AKU KESAH..

Walaupun kena tinggal flight,tapi aku masih berada di Hong Kong..
Walaupun nama berkali kali dipanggil semasa berada di LCCT,tetapi aku terpaksa mengendahkan demi peminat yang mengejarku untuk bergambar kenangan..terpaksa aku turutkan..jangan marah na,saje nak berangan..tengok,baru je berangan sikit,dah nak mengata..lantaklah ko..ADA AKU KESAH..

Actually,jadual aku kat hong kong ni padat..susah nak hapdet sangat..so sediakan beberapa gambar untuk tatapan bersama dan perlu diingatkan jugak,gambar-gambar ini adalah original,bukannya dari GOOGLE..



So,setakat ni je dulu k..walaupun baru hari pertama,tapi kaki aku rasa macam nak tercabut sebab seharian bersiar siar..buat apa nak dok bilik je kan..better keluar,sebab takdelah membuang masa..nanti aku balik Malaysia,aku hapdet lagi k..kalau nak hapdet hari hari macam tak sesuai je..apa apalah..oklah korang,aku nak join dorang bincang pasal disneyland dulu..
bagi siapa yang nak mengata tentang percutian aku ke Hong Kong,dipersilakan..aku tak rugi apa apapun..aku happy je..lagipun,bukan aku yang dapat dosa,tapi korang yang mulut jahat yang berbau longkang jugak yang dapat dosa kan..tau kan bau longkang tu macam mana..

oklah,jumpa lagi..bye..

4 comments:

  1. Tengah bercuti rupanya ;D
    Selamat bercuti sambil menimpa pengalaman di negeri orang... bait2 & jaga dirik okey :)

    ReplyDelete
  2. 1st time kamek tok maca blog kitak
    nice blog
    keep up ur good work

    ReplyDelete
  3. haha..gambar ina kene marah tu kelakar laaaaa!! :D

    ReplyDelete