Wednesday, July 14, 2010

…Esok pagi pagi lagi aku kena bergegas ke Bintulu..memang agak last minutes,but for me,ianya satu peluang utk aku explore lagi..menjadi model jemputan utk satu pertandingan,Bintulu Model Search sudah meletakkan tanggungjawab yang agak besar buat aku..mana tak nya..aku akan digandingkan bersama dengan model wanita yang mana layak ke peringkat akhir..seramai 8 orang finalist wanita sudah membuatkan aku panic..mana tak nya,aku bukanlah professional model seperti yang ada kat KL..Setakat pengalaman berjalan ke pentas runaway yang agak terhad,sememangnya pengetahuan aku masih banyak ketinggalan..

..Untuk photoshot pulak..nak kata aku ni photogenic,sememangnya tak tp mungkin pengalaman yang aku ada mungkin dapat dikongsikan bersama walaupun tidak banyak..see,Nampak tak tanggung jawab yang perlu dipikul?..dalam benak fikiran aku sekarang hanya ingin memberi kepuasan pada mereka tetapi kalau mereka tidak puas hati dengan kerja aku,what should i?..