Friday, July 9, 2010

Holaaaaaaaaaaaaaaaaa…agak lama aku tidak membuat mana mana posting kat blog..hari ni,banyak perihal yang ingin aku luahkan mengenai orang2 yang sekeliling aku..mana tak nya…hari hari aku berdepan dengan mereka..bukannya aku nak cakap aku sempurna sangat tapi bagi aku,terpulanglah kepada individu itu sendiri..lagipun,blog aku..siapa peduli..aku punya crita,aku punya hal lah..lantak lah korang..yang penting aku enjoy dengan apa yang aku luahkan..

Hari hari,berdepan dengan muka plastik yang pura pura baik adakalanya menjengkelkan aku..mana tak nya..depan aku bukan main lagi baik..tapi kat belakang,wah,bukan main lagi dok anyam ketupat pasal aku..wei,korang takde keja lain ke..perlu diingatkan,korang dibayar untuk bekerja,bukannya nak anyam ketupat je memanjang..aku tak cakap aku ni workaholic tapi kalau nak anyam ketupat pun jangan la memanjang..macam takde keja je..gaji bukan main lagi demand nak besar..tp berbaloi ke?

Aku memang malas nak rapat2 dengan orang macam ni..jumpa tika perlu je…bukan apa,bagi aku orang macam ni tak jujur..gunakan kita utk kepentingan sendiri je..bila dah dapat,dia blah macam tu je..ye lah,sememangnya masing masing nak dapat pujian dari pihak atasan..well,aku happy dengan cara aku..aku tak perlukan pujian dari pihak atasan sebab mereka tak layak nak puji aku..aku ada sebab tersendiri kenapa aku cakap macam tu..betul tak bang tepak?huhu
Actually,now keja aku dah siap Cuma sekarang ni sibuk dengan keja membantu rakan yang sama level dengan aku..yelah,nanti aku tak tolong,bila depa nak siap kan..tapi aku tak kesah nak tolong depa debab depa pun slalu tolong aku..team aku ni senyap sikit..takde masa nak anyam ketupat..buang masa je..yang penting keja siap dan adakalanya team lain pelik bagaimana kami buat keja..sebab sentiasa deliver on time walaupun last minute..jawapan nya senang je..kurangkan anyam ketupat dan jangan main main masa bekerja..chow!