Saturday, September 24, 2011

Agak lama blog aku tidak di upadate..agak bersawang sedikit...
Hari ini aku berada d Bali indonesia...
Actually ini adalah percutian aku buat kali kedua...mungkin dulu aku menjadikan percutian aku sbg jalan2 dan explore apa yg ada di bali,tetapi kali ini aku lebih kepada berehat...
Hari ini sebenarnya hari terakhir aku di sini...semalam ketika aku sedang berehat di pantai...bermcam perkara yg berlaku...ada yang baik dan ada yang tidak...yang baik nya aku dapat merehatkan kepala otak aku yang agak berserabut...yang buruknya,tatkala aku sedang berehat di tepi pantai tiba tiba ada mak cik yang menjual pelbagai barang seperti rantai dan gelang seolah olah memaksa aku membeli barang barang yang mereka jual..aku manalah nak pakai barang barang macam tu...naik menyampah pulak aku bila dipaksa..at last aku beli je atas alasan agar mereka beredar daripada aku..then bila mak cik tu dah beredar,ada pulak penjual lain yang datang...so masa untuk aku bersantai diganggu dan aku dengan serta merta,cabut daripada situ...come on,i really need my privacy..kalau asyik diganggu je,macam mana nak rehat..