Sunday, September 11, 2011

7 hari lepas raya je..aku dengan ditemani dengan cousin aku yang paling rapat serta beberapa teman bercuti di phuket thailand...percutian selama 4 hari sudah memadai untuk kami berempat...
aktiviti yang kami lakukan sepanjang di phuket of coz snorkling,dan bersidai...bersidai??actually kami dengan rasmi nya ingin menukar warna kulit kepada tan..haha..siap beli tanning oil banana boat lagi..haha
hari pertama kami melakukan aktiviti snorkling dengan mengikuti pakej phi phi island..satu hari suntuk dengan harga 1200 bath..ok lah,just nice sebab tahun lepas,aku kena charge lebih daripada tu sebab time tu peak season..kali ni,bukan peak season...so tak la mahal sangat..hotel pun ok...tak mahal sangat...
sepanjang diatas kapal layar...memang best...pelbagai ragam orang yang aku nampak...yang paling best aku dapat kawan baru...sorang daripada china dan sorang lagi dari el savador...moh tai katanya..hahaha...