Wednesday, January 27, 2010

~Dah nak masuk bulan kedua dalam tahun 2010..what's going on?
Macam macam dah jadi kat negara kita ni..sebut je dari mana mana aspek..
mesti sangkut..

~Perancangan pada tahun ini terlalu banyak..tak pasti samada mampu atau tak untuk lakukannya..InsyaAllah selagi termampu,pasti boleh punya..yang penting,tanya diri sendiri..
kalau mampu,why should i say no!!

:: me,myself & i ::
~ Tahun ini,aku lebih mementingkan diri sendiri..malas nak peduli hal orang lain..aku fed up dengan benda benda macam ni..everytime,aku je yang kena..sampai ada yang cakap aku backstabber...haha..(hello,who r u ! as a human-being,we are not perfectionist to judge people from one sight!!dont be childish and please be matured!! next time just talk to my hand..)
"katanya ~ my hand also can talk ma..huhu.."
:: Carier ::
~As ussual,nothing much but so far,try to learn something new..involve myself with new peoples and always try be humble.."humble with purpose katanya"..opst!!
~modeling dah kurang coz aku dah gems..malas nak fikir benda tu lebih lebih lagi pasaran kat tempat aku ni kureng sikit..
"katanya ~gems gems pun masih ada yang sayang kan..haha"

:: Life ::
~its a long journey to go lah..muda lagi ma..what do u expect..will push myself to achieve my goal..and always be careful with somebody who's being nice to u..ada udang disebalik batu katanya..nanti tak pasal pasal,tersebar la cerita pasal diri anda..nanti tak pasal2 rasa diri diaibkan..(tak pasal2 perbualan kita dirakamkan...then,dengan kemajuan teknologi sekarang,apalagi,send kat email kawan kawan rakaman perbualan tadi..aku tabik la orang macam ni sebab mempunyai pemikiran yang kreatif..maybe pahala dia dah banyak kot..kalau aku saman orang yang macam ni,its a good invest kan..
"katanya ~ invest kepala hotak kau..lupakan je benda tu..buat apa nak jadi bodoh macam depa.."

:: Love Story ::
~macam biasa..sentiasa happy disamping orang yang tersayang..hahaha..walaupun pada awalnya mendapat tentangan hebat dari kawan kawan,tapi,who cares!!tapi pelik jugak tapi bila aku selidik,rupanya cinta tak berbalas..no wonder!!kira kes cemburu la nie..ayo..ada jugak orang yang macam nie...dah orang tak nak kat ko,janganlah menunding jari kat aku pulak..
"katanya ~ sayangilah orang yang menyayangi diri anda.."

:: Akhir kata ::
~Akhir kata,jagalah personaliti anda sama ada daripada dalaman mahupun luaran..jangan jadikan orang yang tidak terlibat menjadi bahan serta mangsa untuk anda mendapatkan publisiti untuk mempromosikan diri anda yang mungkin dah tak laku tu kan..

No comments:

Post a Comment