Thursday, February 4, 2010

Kebelakangan ini agak 'busy' kerana banyak aktiviti yang perlu dijalankan..dari aktiviti luar hingga ke aktiviti dalam..erm,luar dan dalam?..apa kah?papa lah..

:: Hujung minggu ::

~Mengatur langkah ke persada seni yang terletak di redbox pavi..kau ado..persada seni katanya..karaoke separuh mati dengan lagu yang bernada tinggi..pitching here and there..kelaut dan tak sampai,tak cukup gali..kata kak ogy..ayo..ni,kalau p ujibakat AF confirm kena maki kak deja nie..haha..apa apapun,aku suka kak deja..her voice very powerful..solute sama dia..

:: Mangsa ::

~Member aku s0rang ni kurang sehat..ko ado,dia p hemo kat aku..ayo..ko kan..tetap nak berdrama mak tiri kan..tapi aku ok je..dah biasa kena pun..hahaha..kira dah jadi asam garam kehidupan aku la...hahaha..seronok!!!sampai ada masa aku boleh gelak pada orang yang hemo kat aku..kau ado..telinga dah kebas,katanya..

:: Ofis ::

~Ayo..kalau nak cita pasal keja,esok pun tak habis..mana taknya..hari hari ada keja.. dan hari hari ada pembaharuan..mana tak pitam di buatnya..tapi aku tetap mantain macam biasa..malas nak merungut..keja tetap keja..yang penting,hujung bulan dapat gaji..'berbaloi baloi',kata Scha Al-Yahya..

Letihnya aku..tulang belakang pun sakit..nak p massage la kejap lagi..mesti best kena massage..tapi..erm,susah nak cakap..macam macam la sekarang ni..nak p massage pun susah..kita nak minta kena massage sebab sakit belakang tapi lain pulak di offernya..sambil menyelam sambil minum air katanya..ayo..susah kalau macam nie..better dok rumah,tido je memanjang dan bila bukak mata,siap sedia dah nak p keja..

K lah,jam dah 4.30pm,aku nak kemas barang aku dan pulang..bye..

No comments:

Post a Comment