Friday, August 6, 2010

Dalam melalui hari hari getir sebuah ikatan..terlalu banyak pengorbanan serta kesabaran yang perlu ditetapkan..walaupun adakalanya tahap kesabaran melepasi tahap maksima,tetapi ianya perlu dikawal secara professional serta pemikiran secara positif perlu ada pada seseorang itu..
Bagi aku..senang je..untuk menjalinkan hubungan secara serius dengan aku amat mudah..beberapa perkara yang aku tidak suka adalah :-
  • terlalu romantik
  • jiwang2..(out of my list!)
  • 24 hours je nak bergayut (melainkan ada benda penting)kalau setakat Tanya kat mana,dah makan atau belum,buat apa..aku rasa tak payah la cari aku..buang masa dan bosan je nak layan..(cukuplah sekadar sms je..tak payah sampai nak call call segala..)
  • manja?yurks..aku paling pantang kalau orang nak manja manja dengan aku..memang aku tak suka..rimas sangat2..
Kalau masih nak jadikan aku bf..tolong tolak ketepi benda benda yang ada kat atas tu..aku sememangnya tak tahan dengan benda benda yang kat atas tu..mual rasanya kalau ada benda2 macam ni dalam hidup aku..
Aku ni jenis sempoi je..sayang tu tetap sayang tp takde la melampau sampai tahap gaban macam tu..kalau tak boleh ikut cara aku..sila jangan cuba untuk jadikan aku balak ok!gua tak main lah jiwang2 ni!gua amat geli benda benda jiwang nie..chow!